no-img
مدرسه فایل

دانلود آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی
zip
ژوئن 13, 2021
9000 تومان
9000 تومان – خرید

دانلود آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی


فرهنگی عزیز جهت دانلود بهترین فایل آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی با قیمت بسیار مناسب با ما همراه باشید.جهت دانلود و مطالعه آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی با مشخصات 26 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی را از سایت ما دانلود کنید.

نام فایل:آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قیمت فایل:9000 تومان

قسمتی از فایل:

چكيده

آزمون مداد – كاغذي به انواع آزمون‌هايي با پاسخ‌هاي چند گزينه‌اي؛ كامل كردني؛ جور كردني؛ صحيح – غلط؛ كوتاه پاسخ و تشريحي اشاره دارد. از آزمون مداد – كاغذي براي اندازه‌گيري دانش كلي؛ محفوظات و درك و فهم آموخته‌هاي تحصيلي دانش‌آموزان استفاده مي‌شود. با اجراي اين آزمون‌ها بيشتر صحيح بودن يا غلط بودن پاسخ‌هاي آموخته شده مشخص مي‌شود و يادگيرنده در توليد دانش جديد، خودسنجي و انديشه‌ورزي هيچ‌گونه نقشي ندارد. هرچند در دهه‌هاي گذشته تلاش شد تا با اين‌ آزمون‌ها سطوح بالاتر شناختي نيز اندازه‌گيري شود اما در عمل در اندازه‌گيري مهارت‌هاي پيچيده‌ا‌ي چون حل مسأله؛ تفكر واگرا و توانايي كاربست آموخته‌ها در موقعيت‌ها توفيقي بدست نياورد متخصصان تعليم و تربيت در دهه 1980 با ظهور مجدد نظريه‌هاي شناختي يادگيري بويژه سازنده‌گرايي تحقيقات گسترده‌اي را براي جايگزين كردن ابزارهايي كه تفكر و مهارت‌هاي پيچيده را نيز اندازه‌گيري ‌كند آغاز كردند. الگوي سنجش عملكرد يكي از روش‌هاي جايگزين براي رسيدن به اين هدف بود. در ميان گونه‌هاي مختلف سنجش عملكرد، آزمون عملكرد به عنوان ابزاري براي تكميل اطلاعات در باره‌ي يادگيري در كنار آزمون مداد – كاغذي مطرح شد. آزمون عملكرد نه تنها دراندازه‌گيري دانش و مفاهيم پيچيد‌ي آموزشگاهي بلكه در اندازه‌گيري توانايي استفاده ازدانش و مهارت‌هاي پيچيده‌ي دانش‌آموزان در موقعيت‌هاي واقعي زندگي نيز كارآمد بود. در سال تحصیلی اخیر متوجه شدم دانش آموزانم در آزمون های مداد کاغذی ضعف داند بنا بر این..با مطالعهً کتاب های گوناگون وتحقیقات انجام شدهً قبلی توانستم با برگزاری جلسات مداوم با اولیاوبا اجرای سه روش شامل:

1 – دادن برنامه پیشنهادی درسی

2 – رودررویی وتبادل نظر دانش آموز قوی با ضعیف

3 – تهیهً فرم نظارت خانواده بر امور درسی فرزندشان

روز به روز به فراگیری آنان روح تازه ای بخشیده و آنان را به آزمون مداد کاغذی علاقه مند کرده  وآنها را موفق وشاد ببینم.و اضطراب دانش آموزانم را نسبت به ارزشیابی  های آزمون مداد کاغذی کم کنم.

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی در فرمت word در بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : madresehfile@)

لینک خرید فایل

9000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!