no-img
مدرسه فایل

دانلود آموزش پژوهی چگونگی افزایش دقت و تمرکز دانش آموز کم بینای پایه ششم در درس ریاضی


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود آموزش پژوهی چگونگی افزایش دقت و تمرکز دانش آموز کم بینای پایه ششم در درس ریاضی
zip
ژوئن 13, 2021
9000 تومان
9000 تومان – خرید

دانلود آموزش پژوهی چگونگی افزایش دقت و تمرکز دانش آموز کم بینای پایه ششم در درس ریاضی


فرهنگی عزیز دانلود فایل آموزش پژوهی چگونگی افزایش دقت و تمرکز دانش آموز کم بینای پایه ششم در درس ریاضی را با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد میکنیم.جهت دانلود و مطالعه آموزش پژوهی چگونگی افزایش دقت و تمرکز دانش آموز کم بینای پایه ششم در درس ریاضی با مشخصات 34 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین آموزش پژوهی چگونگی افزایش دقت و تمرکز دانش آموز کم بینای پایه ششم در درس ریاضی را از سایت ما دانلود کنید.

نام فایل:آموزش پژوهی چگونگی افزایش دقت و تمرکز دانش آموز کم بینای پایه ششم در درس ریاضی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قیمت فایل:9000 تومان

قسمتی از فایل:

مقدمه

آموزش درست ریاضی را چه از نظر ایجاد تفکر ریاضی به منزله «تحول فرهنگی» و چه به لحاظ تفکر منطقی به منزله «تحول سیاسی و عدم وابستگی» و چه به لحاظ بهره‌وری مناسب به منزله «تحول اقتصادی» که نتایج آن در واقع تبدیل نیروی انسانی به سرمایه‌های انسانی «بهره‌‌وری بهینه» خود نیازمند دو عامل مهم آموزش و انگیزش در راستای اهداف بهینه اجتماعی می‌باشد البته آموزش به حد کافی به جامعه در زمنیه‌های مختلف داده شده اما چون ایجاد انگیزه وجود نداشته آموزش نتوانسته کاربرد داشته باشد.برای ایجاد انگیزش در زمینه ریاضیات نیاز به رقابت و رقابت‌پذیر دانش‌آموزان می‌باشد که این رقابت شکل ناسالم به خود گرفته و آموزش از مسیر درست خود منحرف شده در این راستا برای رسیدن به اهداف صحیح می‌توان ابتدا فرهنگ‌سازی مناسب نمود تا جلوی اتلاف سرمایه‌های خانوادگی را گرفت و با دادن اطلاعات درست به دانش‌آموزان و خانواده‌ها و یک اطلاع‌رسانی درست و متحول شدن نظام آموزشی نه در حد یک حرف بلکه تحولی مبنایی و پایه‌ای به راهکارهای درست‌تر و معقول‌تری دست یابیم.  اما سؤال مهمی که مطرح می‌باشد آن است که، چرا عده­ی کمی از دانش‌آموزان به درس ریاضی علاقه­مند می باشند؟ چرا نتایج ارزش­یابی درس ریاضی اغلب فراگیران رضایت بخش نمی باشد؟ چرا بعضی از دانش‌آموزان در زنگ ریاضی دچار اضطراب و نگرانی می‌شوند؟ چرا بعضی از آموزگاران در تدریس این درس موفقیّت چندانی ندارند؟ به راستی دلیل این ناکامی‌ها چیست و عوامل آن کدامند؟ بی­شک، مهم ترین عاملی که در موفقیت یا ناکامی برخی از معلمان در تدریس ریاضی ، نقش بسزایی دارد، مربوط به روش آنان در علاقه مند کردن دانش‌آموزان به درس یاد شده و چگونگی ایجاد انگیزه و ارائه مطالب درسی به آنان می‌باشد. بر این اساس، عنوان آموزش پژوهی حاضر این است: « چگونه توانستم دقت و تمرکز امیر محمد دانش آموز کم بینای پایه ششم را در درس ریاضی بالا ببرم ؟» و هدف اصلی آن، ایجاد انگیزه و افزایش علاقه در دانش‌آموز  یاد شده نسبت به درس ریاضی و انجام فعالیت های عملکردی آن و پیشرفت فراگیران در آزمون های مداد-کاغذی درس مورد نظر می باشد. از سوی دیگر، این تحقیق در پی آن بود تا علاوه بر افزایش علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس ریاضی، میزان مهارت آنان را نیز در انجام آزمون‌های عملکردی و فعالیت‌های خارج از مدرسه، ارتقا بخشم. هم چنین سعی بر آن داشتم تا میزان کاربرد مفاهیم ریاضی را در زندگی روزمره ی فراگیران افزایش داده، و به دلیل تلفیق درس یادشده با سایر دروس، موفقیت دانش‌آموزان در یادگیری درس­های دیگر را نیز امکان پذیر سازد. پیشرفتهای سریع و همه جانبه علوم و تکنولوژی و تحولات عظیم اقتصادی و گسترش بی‌سابقه ارتباطات دیگر دانشهای بشری در قرن بیستم و به ویژه در نیمه دوم آن، مسائل جدیدی را مطرح ساخته است.

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل آموزش پژوهی چگونگی افزایش دقت و تمرکز دانش آموز کم بینای پایه ششم در درس ریاضی در فرمت word در بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : madresehfile@)

لینک خرید فایل

9000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!