no-img
مدرسه فایل

دانلود آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني
zip
ژوئن 13, 2021
9000 تومان
9000 تومان – خرید

دانلود آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني


فرهنگی عزیز با دانلود فایل آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني با مشخصات 18 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني را از سایت ما دانلود کنید.

نام فایل:آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قیمت فایل:9000 تومان

قسمتی از فایل:

چكيده :

مطالعات نشان می دهد در خانواده های مرفه و تحصیلکرده ، طلاق والدین آمار مردود شدن دانش آموزان در امتحانات پایانی سال را بیش از دو برابر افزایش می دهد .

در خانواده های کارگری و بویژه خانواده هایی که مادر خانواده سواد ندارد ، از هر دو بچه یک نفر ترک تحصیل می کند . همچنین در خانواده های کارمندی که مادری با سواد حضور دارد دانش آموزانی طلاق قبل از دریافت دیپلم مدرسه را ترک می کنند . البته هنوز به دقت مشخص نیست که آیا این شکست های تحصیلی ناشی از جدایی والدین و ضربه ناشی از طلاق است یا جو خانوادگی متشنج پیش از جدایی ، اما به هر حال آنچه مسلم است طلاق موضوعی صرفاً مربوط به بزرگ تر ها نیست و همیشه فرزندان را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد که باید به این موضوع ها نیز توجه جدی داشت .

اينجانب ….. دبير رشته ديني و عربي  سالهاست كه در آموزش و پرورش مشغول به تدريس هستم  . متأسفانه در اين مدّت  با شاگردان مشكل دار بسياري  مواجه بودم و هر سال با تجربه بيش از قبل سعي در رفع يا كاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بين دانش آموزم حدود ده نفر آن ها  داراي مشكل ضعيف يا حاد بودند كه در پي رفع نسبي هر يك برآمدم . شرح يكي ازموارد به اين صورت بود . محمد امين  پسري بي نظم و حواس پرتي بود كه با انجام حركات ناشي باعث اذيّت و آزار ديگران بود  . و در كلاس من (پيام هاي آسماني) توجهي به درس و كتاب نداشت.  من پس از مشاهده و مصاحبه با ديگران متوجّه از هم گسيختگي خانواده و محيط زندگي او شدم و با صحبت با مادر و ناپدري او و ديگران در پي رفع ناامني و ترس و اختلالات رفتاري و اخلاقي او بر آمدم . پس از مطالعه و بررسي  و همفكري باهمكاران و ديگران و درپيش گرفتن روش هاي مناسب موفّق به كاهش اختلالات رفتاري و اخلاقي او شدم .

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل آموزش پژوهی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس پيام هاي آسماني در فرمت word در بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : madresehfile@)

لینک خرید فایل

9000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!