no-img
مدرسه فایل

دانلود ابتکار ایجاد انگیزه و حس وطن پرستی با استفاده از لوازم التحریر وطنی


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود ابتکار ایجاد انگیزه و حس وطن پرستی با استفاده از لوازم التحریر وطنی
zip
مارس 3, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود ابتکار ایجاد انگیزه و حس وطن پرستی با استفاده از لوازم التحریر وطنی


با دانلود فایل ابتکار با عنوان ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی با استفاده از لوازم التحریر وطنی با مشخصات 20 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش در خدمت شما هستیم.ما در مدرسه فایل بهترین و با کیفیت ترین فایل ها را با قیمت بسیار مناسب قرار میدهیم پس با اطمینان کامل بهترین فایل ابتکار ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی با استفاده از لوازم التحریر وطنی را از اینجا دانلود کنید.جهت مطالعه و دانلود فایل ابتکار در مورد ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی با استفاده از لوازم التحریر وطنی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:ابتکار ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی با استفاده از لوازم التحریر وطنی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

چکیده

يكی از جملاتی كه به پيامبر اكرم(ص) تحت عنوان حدیث نسبت داده شده است، جمله «حبّ الوطن من الايمان» است؛ یعنی: «دوست داشتن وطن، از نشانه‌های ايمان است». این روایت با توجه به این‌که به‌صورت مسند و در منابع معتبر اسلامی نقل نشده است، اصل روایت بودن آن قطعی نیست و نمی‌توان آن را به پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نسبت داد.در این جمله با دو واژه کلیدی «حُب الوطن» و «الایمان» مواجه هستیم، که هر کدام برای خویش تعریف و اصول و موازینی دارند که بر اساس آنها می‌توان گفت: کسی وطن دوست است که پایبند به این اصول و موازین باشد و شخصی دیگر چون پایبند به این اصول و موازین نبوده، حب وطن ندارد. دربارهٔ ایمان نیز اگر کسی اصول و موازین ایمان را داشته باشد، مسلمان و مؤمن است، و اگر پایبند به آنها نباشد، مسلمان و مؤمن نیست همچنین اگر ما به هر کدام از این کلمات به‌طور جداگانه بنگریم، دارای بار معنایی مثبت و مشخص دینی هستند که یا در روایات به این معانی تصریح شده و یا مفهوم و مضمون آنها وجود دارد. لذا از این جهت نیز هیچ اشکالی ندارد. طبق برخی از آمار حدود ۱۵۰ میلیون لوازم التحریر در کشور به فروش می‌‌رسد و ۴ هزار میلیارد تومان گردش مالی این لوازم است. سودی که در نتیجه بی توجهی به فرهنگ و هویت ایرانی و تبلیغات و طراحی شخصیتهای فیلمهای کارتونی و اسطورهای غربی، نصیب سرمایه گذاران این محصولات می شود.نکته قابل توجه در تهیه کیف و مداد و پاک کن و دفتر نقوش پر رنگ و لعابی است که روی آنها نقش بسته است. از “انگری برد” و “باب اسفنجی” و “لاک پشتهای نینجا” گرفته تا عروسکهای “باربی” و “سوپرمن” و “مرد عنکبوتی”.

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل ابتکار ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی با استفاده از لوازم التحریر وطنی بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!