no-img
مدرسه فایل

دانلود ابتکار تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود ابتکار تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی
zip
مارس 3, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود ابتکار تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی


با دانلود فایل ابتکار با عنوان تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی با مشخصات 30 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش در خدمت شما عزیزان هستیم.ما در مدرسه فایل بهترین و با کیفیت ترین فایل ها را با قیمت بسیار مناسب قرار میدهیم پس با اطمینان کامل بهترین فایل ابتکار تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی را از اینجا دانلود کنید.جهت مطالعه و دانلود فایل ابتکار در مورد تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:ابتکار تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

چکیده

متاسفانه کتب تاریخ ما بدون توجه به نیاز روز دانش آموزان ومسائل موجود در جامعه ی ایرانی تالیف  شده و صرفا به  شیوه ی نقل حوادث تاریخی پرداخته ودانش آموزان هم  به حفظ آن ها  می پردازند  بدون این که تحلیلی وتفسیری انجام گیرد و به  رفع  مشکلات  فعلی  ما بپردازد. برای حل این مشکل تصمیم  گرفتم  دانش آموزانم را با تحلیل وتفسیر آثار تاریخی که چقدر درخودباوری وهویت ما اهمیت دارند آشنا سازم . منبع مورد مطالعه ی ما  تفسیر آیات قرآن کریم یود. برای اجرای تدریسم چند فعالیت به دانش آموزانم داده بودم تا درزمان تدریس اکثر کارها  با مشارکت فردی  و گروهی  آنان اجرا شود  پس از تهیه ی موارد خواسته شده  در جلسه ی بعدی  با استفاده از روش های گوناگون تدریس (ایفای نقش  و اجرای نمایش نامه  و پژوهش آموزی وپرسش وپاسخ وسخنرانی )  و همچنین دانش آموزان چگونگی تحلیل متون تاریخی وآثار آن را درک نموده بودند و به این نکته پی بردند که “تاریخ معم انسان هاست .” (امام خمینی (ره).  مروري گذرا به سرگذشت تاريخي تمدنهاي بزرگ بشري اين حقيقت را آشكار مي نمايد كه سرآغاز انحطاط و سقوط و انقراض اين تمدن ها ، ازخودبيگانگي و وادادگي در برابر مهاجمين بوده است ! حال اگراز همين منظر، به محتواي كتب درسي تاریخ بنگريم ، نگاه ما بسيار متفاوت با آنچه كه هم اكنون در اين حوزه دنبال مي شود ، خواهد بود و بهتر متوجه خواهيم شد كه در كدام جهت گام برمي داريم .

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل ابتکار تقویت هویت اسلامی در دانش آموزان در درس مطالعات و علوم اجتماعی بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!