no-img
مدرسه فایل

دانلود مقاله بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود مقاله بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران
zip
فوریه 21, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود مقاله بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران


بهترین مقاله با عنوان بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران در تعداد صفحات 77 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب را فقط از سایت ما دانلود کنید.
جهت مطالعه و دانلود این مقاله در مورد بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:77 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

مديريت آموزشي و اهميت آن:

رشد توسعه كشورهاي پيشرفته صنعتي بخصوص بعد از انقلاب صنعتي صاحب نظران علوم اجتماعي و اقتصادي را بر آن داشت تا عواملي را كه موجب چنين پيشرفتي گرديده است مورد بررسي قرار دهند و اهميت آنها را در اين باره معلوم دارند تا بوسيله آنها بتوانند علل عقب‏ماندگي كشورهاي جهان سوم را مشخص بسازند.

صرف‏نظر از عواملي كه اين محققان و صاحب‏نظران برمي‏شمارند و اختلاف نظرهاي موجود, در اين نكته اتفاق‏ نظر وجود دارد كه مهمترين سرمايه هر كشوري, نيروهاي متخصص و مديران لايق و كارآمد آن مي‏باشند اين نيروها كه هاربينسون‏وا. مايرز آنها را نيروي استراتژيك مي‏نامند عبارتند از:

مديران و روساي سازمانهاي مختلف اداري, مديران آموزش و پرورش , مديران كارگاهها و كارخانه‏ها, رهبران سياسي, استادان دانشگاهها, اقتصاددانان, معلمين با صلاحيت و … (ابراهيم‏زاده , 1365, ص 7)  براي آنكه از مديريت و نقش بسيار مؤثر و تعيين‏كننده آن در روند توسعه و رشد جوامع انساني بيشتر مطلع شويم بايد توجه داشته باشيم كه هيچ عمل و كار ساده‏اي را نمي‏توان در نظر گرفت كه انجام صحيح آن از برنامه‏ريزي, سازماندهي , بكارگماري, تصميم‏گيري, هماهنگي, آينده‏گري و كنترل بي‏نياز باشد….

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت مقاله بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!