no-img
مدرسه فایل

سوالات آزمون دوره ضمن خدمت سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

سوالات آزمون دوره ضمن خدمت سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی
zip
آگوست 6, 2021
4000 تومان
4000 تومان – خرید

سوالات آزمون دوره ضمن خدمت سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی


دانلود نمونه سوالات آزمون دوره ضمن خدمت شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی با جواب با کد 99506786 به مدت 8 ساعت از سامانه LTMS.

دوره آموزشی مجازی با عنوان «شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی» با کد ۹۹۵۰۶۷۸۶ به مدت ۸ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.

دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در تعداد 135 سوال آزمون اصلی مرداد ماه 1400 با پاسخنامه

فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در آزمون ضمن خدمت شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی کسب کنید.

دانلود سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای دانلود سوالات ضمن خدمت شبکه های اجتماعی سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای رایگان سوالات ضمن خدمت شبکه های اجتماعی سوالات ضمن خدمت شبکه های اجتماعی رایگان نمونه سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای نمونه سوالات ضمن خدمت شبکه های اجتماعی

این بسته دقیقا براساس منابع آزمون ضمن خدمت شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی طبقه بندی شده است.

این سوالات با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید. شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

همه فایلها با فرمت pdf بوده که میتوانید کلمات کلیدی را در آن جست و جو نمایید. سعی کنید به جای انتخاب کل متن سوال، کلمات کلیدی مهم آن را جهت جست و جو انتخاب کنید. نرم افزار پیشنهادی جهت نمایش فایل های pdf در رایانه Adobe Reader است که می توانید آنرا از اینجا دریافت نمایید. جهت جست و جو کلید ها ctr+F را همزمان فشرده تا صفحه جست و جو نمایش داده شود

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (تلگرام : madresehfile@)

لینک خرید فایل

4000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!