no-img
مدرسه فایل

دانلود مقاله بررسی رابطه بین کمال گرایی مادران و سلامت روانی دختران متوسطه


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود مقاله بررسی رابطه بین کمال گرایی مادران و سلامت روانی دختران متوسطه
zip
فوریه 21, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود مقاله بررسی رابطه بین کمال گرایی مادران و سلامت روانی دختران متوسطه


شما میتوانید بهترین مقاله در‌مورد بررسی رابطه بین کمال گرایی مادران و سلامت روانی دختران متوسطه با مشخصات تعداد صفحات 51 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب از سایت ما دانلود کنید.
جهت مطالعه و دانلود این مقاله در مورد بررسی رابطه بین کمال گرایی مادران و سلامت روانی دختران متوسطه ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله بررسی رابطه بین کمال گرایی مادران و سلامت روانی دختران متوسطه را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:بررسی رابطه بین کمال گرایی مادران و سلامت روانی دختران متوسطه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:51 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

بیان مسأله :

سازه کماال گرایی در ادبیات روان شناختی 40 ساله اخیر افزایش مورد توجه یافته است اگرچه تعریف اصلی کمال گرایه – گرایش به داشتن معیارهای بالای افراطی – در این دوره تغییرات اندکی کرده است. با این حال بیشتر تلاشها جنبه های بیشتر تلاشها جنبه های مضر این سازه را جنبه های مفید آن متمایز کرده اند (ماماچاک به نقل از شعاری نژاد 1373).

فرهنگ و بستر کمال گرایی را عقیده و باوری می دارند که براساس آن اصلاح آرمانی منش اخلاقی هدف اصلی تلاشهای اخلاقی است و یا کمال گرایی، در حکمت الهی به این معنا است که معصوم بودن در زندگی امکان پذیر است. (ویزمن 1980 به نقل از لطف آبادی 1380) معتقد است کمال گرایی نیاز شدید به پیشرفت است و این گرایش به گونه معیارهای شخصی بالا و غیر واقع بنیانه آشکار می شود (لکی اینک 1998 به نقل از مهرابی زاده هنرمند 1382) کمال گرایی را اعتقاد فرد به کامل بودن و احساس اضطراب و فشار روانی بالا و ترس از اینکه نتواند مطابق انتظارات خود زندگی کند تعریف می نماید و اینطور بیان می دارد که پایه های کمال گرایی، حداقل در قسمتی در تعادل با والدین کمال گرا می باشد در این رابطه، کودک به طور مثبت با عملکردهای عالی تقویت می شود، بنابراین وقتی اودویک کوشش شکست می خورد، والدینش به شکست به عنوان مهاتهای پرورش کودک خودشذان می نگرند به جای اطمینان دهی و آرامش به کودک، آنان بانا امیدی اضطراب یا آشفتگی واکنش می دهند. در نتیجه در کودک ترس از اشتباهات شکل می گیرد. و واکنشهایش توسط رفتار والدین تقویت می شود. یافته های میچل سن و برنز 1998 به نقل انسیاسی 1380) حاکی از این است که اشکال منفی کمال گرایی به طور مستقیم با عیب جویی، فرسودگی شغلی و با درماندگی والدین در خانه همبسته است و نیز کمال گرایی منفی و القاء شده اجتماعی با کاهش رضایت از خود و زندگی هم بسته است….

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت مقاله بررسی رابطه بین کمال گرایی مادران و سلامت روانی دختران متوسطه بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!