no-img
مدرسه فایل

دانلود ابتکار ترغیب دانش آموزانم به فعالیت های بدنی به کمک حیاط پویا


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود ابتکار ترغیب دانش آموزانم به فعالیت های بدنی به کمک حیاط پویا
zip
مارس 3, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود ابتکار ترغیب دانش آموزانم به فعالیت های بدنی به کمک حیاط پویا


با دانلود فایل ابتکار با عنوان ترغیب دانش آموزانم به فعالیت های بدنی به کمک حیاط پویا با مشخصات 30 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش در خدمت شما هستیم.ما در مدرسه فایل بهترین و با کیفیت ترین فایل ها را با قیمت بسیار مناسب قرار میدهیم پس با اطمینان کامل بهترین فایل ابتکار ترغیب دانش آموزانم به فعالیت های بدنی به کمک حیاط پویا را از اینجا دانلود کنید.جهت مطالعه و دانلود فایل ابتکار در مورد ترغیب دانش آموزانم به فعالیت های بدنی به کمک حیاط پویا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:ابتکار ترغیب دانش آموزانم به فعالیت های بدنی به کمک حیاط پویا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

مقدمه

فعالیت بدنی از مهمترین گام ها به سوی سلامتی است. مدارس ، مکان ایده آلی برای آموزش کودکان است تا یک سبک زندگی سالم و فعالی را بپذیرند و آن را حفظ کنند.مدارس می توانند به کودکان کمک کنند تا بیاموزند که چگونه برای همه عمر از نظر بدنی فعال باشند.

کودکانی که فعالیت بدنی دارند فواید سلامتی جسمی و روانی کسب می کنند. برنامه های گسترده مدارس مبتنی بر فعالیت بدنی، می توانند به کودکان کمک کنند تا اغلب نیازهای فعالیت بدنی خود را برآورده کنند. مدارس مبتنی بر فعالیت بدنی، برای جوامع نیز به مانند دانش آموزان و مدارس سودمند هستند.

استخوان ها و عضلات را قوی می کند احتمال چاقی و عوامل خطر بیماری هایی نظیر دیابت نوع دو و بیماری قلبی را کاهش می دهد. احتمال اضطراب و افسردگی را کاهش داده و سلامت روانی مثبت را توسعه می دهد . کودکان باید روزانه ۶۰ دقیقه یا بیشتر را به فعالیت بدنی بپردازند.که از این میان فعالیت بدنی هوازی روزانه باید اکثر زمان ۶۰ دقیقه را در روز شامل شده و صرف فعالیت های با شدت متوسط و شدید گردد. فعالیت بدنی شدید باید شامل حداقل سه روز در هفته شود. نمونه هایی از فعالیت های هوازی شامل دویدن، حرکات موزون و پرداختن به بازی های فعال از جمله تعقیب و گریز ، فوتبال و بسکتبال می شود.

فعالیت بدنی می تواند به کودکان کمک کند تا تمرکز، حافظه و رفتار کلاسی خود را بهبود بخشند. کودکانی که زمان بیشتری در کلاس های ورزش می گذرانند، نسبت به آن هایی که زمان کمتری در کلاس های تربیت بدنی صرف می کنند، نمرات امتحانی پایین تری کسب نمی کنند.

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل ابتکار ترغیب دانش آموزانم به فعالیت های بدنی به کمک حیاط پویا بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!