no-img
مدرسه فایل

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از فناوری نوین دانش آموزانم را به علوم پایه چهارم دبستان علاقه مند سازم؟


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از فناوری نوین دانش آموزانم را به علوم پایه چهارم دبستان علاقه مند سازم؟
zip
فوریه 25, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از فناوری نوین دانش آموزانم را به علوم پایه چهارم دبستان علاقه مند سازم؟


ما دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم با استفاده از فناوری نوین دانش آموزانم را به علوم پایه چهارم دبستان علاقه مند سازم؟ با قیمت بسیار مناسب را به شما پیشنهاد میکنیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از فناوری نوین دانش آموزانم را به علوم پایه چهارم دبستان علاقه مند سازم؟ با مشخصات 32 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم با استفاده از فناوری نوین دانش آموزانم را به علوم پایه چهارم دبستان علاقه مند سازم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از فناوری نوین دانش آموزانم را به علوم پایه چهارم دبستان علاقه مند سازم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

توصیف وضعیت موجود:

اینجانب… معلم پایه چهارم  … آموزشگاه … شهرستان .. مدت …. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم .و هم اکنون در آموزشگاه …..تدریس می کنم. مساله ای که بنده با آن مواجه شدم وباعث شد که تغییراتی در کلاسم ایجاد کنم هر ساله در پایان هر دو نیم سال (اول ودوم ) از دانش آموزان می خواهم که نقطه نظرات خود را در قالب نظرا ت ، انتقادات و پیشنهادات  در مورد روش تدریس بنده ارائه دهند پس از جمع آوری به این نتیجه رسیدم که دانش آموزانم به درس علوم تجربی کمتر توجه نشان می دهند  ونمره ارزشیابی های مستمر آنان در این درس کمتر است و در فعالیت های گروهی شرکت نمی کنند .به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه  انجام دهم.

–  چرا دانش آموزان به درس علوم تجربی  علاقه چندانی ندارند؟

–  آیا شیوه تدریس بنده یا  معلمان سال های قبل سبب بی انگیزه نمودن آنها به درس علوم تجربی  شده است؟

–  عدم آشنایی دانش آموزان به نحوه  ی مطالعه این درس ،سبب بي علاقگي آنها به اين درس شده است ؟

–  عدم توجه به ارزشیابی  های مستمر وتکوینی در یادگیری درس علوم تجربی  تاثير داشته است ؟

–  عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی درتدریس توسط معلمان موثر بوده است ؟

–  چگونه می توان دانش آموزان را به درس علوم تجربی  علاقه مند سازم؟

اینها سوالاتی بودند که باید پاسخ آنهارا پیدا کرده وراهکارهای مناسب برای آنها پیدا می کردم. ارزشیابی بخشی از فرایند یاددهی – یادگیری است. همه دست اندرکاران امور آموزشی وتربیتی با کلمه ارزشیابی  و امتحان آشنایی دارند . اگر بگوییم که ارزشیابی حلقه مفقوده یادگیری محسوب می شود زیاد به خطا نرفته ایم چرا که از یک نظر ارزشیابی آخرین حلقه از فعالیت های آموزشی معلم وبرنامه درسی محسوب می شود واز نظر دیگر ارزشیابی در روش های فعال تدریس علوم تجربی باید مقدم واستمرار دهنده برنامه های درسی وفرایند تدریس شمرده شود.  همه گمان می کنند که ارزشیابی مخصوص اندازه گیری دانش ها ومهارت ها ی دانش آموزان از مطالب مطرح شده در کلاس درس است در حالی که ارزشیابی باید شامل برنامه درسی وفعالیت های معلم در کلاس ونحوه  تدریس وی نیز می باشد وبه عنوان ابزاری برای درک نقایص برنامه وروند تدریس ویادگیری دانش آموز به کار رود.حال می توان گفت که ارزشیابی بخشی از فرایند یاددهی – یادگیری است وجدا از آن ودر انتهای آن قرار نمی گیرد.

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از فناوری نوین دانش آموزا نم را به علوم پایه چهارم دبستان علاقه مند سازم؟ بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!