no-img
مدرسه فایل

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با انجام آزمایشات درس علوم را برای دانش آموزان جذابتر کنم؟


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با انجام آزمایشات درس علوم را برای دانش آموزان جذابتر کنم؟
zip
فوریه 25, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با انجام آزمایشات درس علوم را برای دانش آموزان جذابتر کنم؟


همکار گرامی اگر میخواهید بدانید چگونه توانستم با انجام آزمایشات درس علوم را برای دانش آموزان جذابتر کنم؟ با قیمت بسیار مناسب همراه شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم با انجام آزمایشات  درس علوم را برای دانش آموزان جذابتر کنم؟ با مشخصات 31 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم با انجام آزمایشات  درس علوم را برای دانش آموزان جذابتر کنم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم با انجام آزمایشات  درس علوم را برای دانش آموزان جذابتر کنم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

بیان مساله

کلاس‌های درس در یک دسته‌بندی کلی یا شاداب، جذاب و مخاطب‌پذیرند یا کسل‌کننده، خمود و مخاطب گریز یا معمولی و عادی. کلاس درسی که در آن به مؤلفه‌های جذابیت توجه نمی‌شود با گذشت زمان ممکن است کم‌کم سستی و کسل‌کنندگی در آن به چشم آید که گسست ارتباط بین دبیر و دانش‌آموز از روشن‌‌ترین پیامدهای ناگوار آن خواهد بود و نتایج آموزش را عقیم و بی‌اثر می‌سازد. سؤال اصلی و اساسی این است که چگونه می‌توان کلاس درس را جذاب، دلپذیر و خوشایند کرد تا نه فقط مقررات آموزشی، بلکه اشتیاق فراگیران برای یادگیری و حس کنجکاوی وحقیقت‌جویی آنان عمده‌ترین عامل حضورشان در کلاس باشد و رعایت انضباط و مقررات و آداب آموزشی را برای بهر‌ه‌برداری بیشتر از کلاس باعث شود؟

آیا می‌توان با قاطعیت و انعطاف‌پذیری و با اعمال حاکمیت و مدیریت بی‌چون و چرا، کلاس را جذاب کرد؟

آیا با واگذارکردن فراگیران به حال خود و حذف نظارت و مدیریت، می‌توان کلاس را جذاب ساخت و شوق فراگیر برای حضور در کلاس را برانگیخت؟

آیا اجازة هرنوع اظهار نظر، هرنوع سخن و پرسش و به اصطلاح رایج‌تر اجازة «گفتمان آزاد» می‌تواند به جذابیت کلاس کمک کند یا باید به عوامل دیگر توجه کرد و به جای جذابیت زود گذر ـ که نتایج زودگذری از آن حاصل می‌شود ـ به جذابیت پایدار کلاس اندیشید و کلاس درس را با حفظ کلاس بودن و جریان داشتن درس و تعلیم در آن برای فراگیران مبارک و مطلوب گردانید؟

دبیر یکی از ارکان اساسی آموزش و پرورش است و بدون در نظر گرفتن نقش او، نقش سازنده‌ای را نمی‌توان برای تعلیم و تربیت منظور کرد. دبیر نه تنها متخصص مسائل آموزشی، بلکه راهنما،‌ سرمشق، مشاور مشفق و دوست و مشکل‌گشای دانش‌پژوهان است.

حال اگر دبیر بتواند غیراز آنکه مسائل آموزشی را می‌آموزد، مشفقانه و مشتاقانه در صلاح و اصلاح رفتار و تربیت فراگیران بکوشد، با آنان نه از روی مقررات خشک آموزشی بلکه از روی احساس و عاطفة متعادل رفتار کند، موقعیت آنان را درک کند، خشک و عبوس و با اخم و ترشرویی برخورد نکند، حرمت و جایگاه آنان را پاس دارد و با آنان در تعامل و تفاهم باشد، کلاس درس، کلاس خوشایند و پرجاذبه خواهد شد و فراگیران برای حضور در چنین کلاسی اشتیاق نشان خواهند داد…

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت اقدام پژوهی چگونه توانستم با انجام آزمایشات  درس علوم را برای دانش آموزان جذابتر کنم؟ بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!