no-img
مدرسه فایل

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم حرفی و کم رویی در فاطمه را برطرف کنم؟


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم حرفی و کم رویی در فاطمه را برطرف کنم؟
zip
فوریه 27, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم حرفی و کم رویی در فاطمه را برطرف کنم؟


جهت دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم مشکل کم حرفی وکم رویی در  فاطمه را برطرف کنم؟ با قیمت بسیار مناسب با ما همراه باشید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم حرفی وکم رویی در  فاطمه را برطرف کنم؟ با مشخصات 29 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم مشکل کم حرفی وکم رویی در  فاطمه را برطرف کنم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم حرفی وکم رویی در  فاطمه را برطرف کنم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

مقدمه

کمرویی از نظرلغوی به معنای تنها و مجرد و در خلوت نشستن و از جمع کناره گرفتن است. گوشه گیر کسی است که از مردم دوری می کند وعزلت می گزیند و بدان وسیله خود را با محیط اطراف سازگار می سازد,البته هرنوع عزلت و در تنهای ماندن کمرویی تلقی نمی شود هر انسان گاه گاهی دوست دارد تنها باشد تا به خود شناسی وحل مشکلات زندگی بپردازد کمرویی زمانی حالت بیماری پیدا می کند که فرد از آمیزش با جمع و همنوعان بیزار و بیمناک باشد در این مورد اگر کمرویی بموقع درمان نشود به پیدایش حالات روانی شدید و افسردگی منجر می شود. (شفیع آبادی ، 1374، ص 94) .

کم بود محبت در خانواده می تواند یکی از علل بروز کم رویی باشد که توجه به به کودک و بر طرف کردن خواسته های او هم چنین تشویق و مورد مشاور ه قرار دادن می تواند در درمان این نقیصه کمک کند.در سال تحصیلی اخیر  پس از برخورد با دانش آموزم فاطمه زهرا مظاهری و صحبت با تنی چند از آموزگاران در رابطه با حل مشکل وی تصمیم گرفتم به صورت تخصصی و علمی بر روی این قضیه تمرکز نمایم.

در واقع مشکل فاطمه زهرا کمرویی و انزوا طلبی بود، پدرش چندین بار مراجعه کرده بود و از افت تحصیلی و بی علاقگی او در انجام تکالیف صحبت کرده بود و از اینکه علاقه ای ندارد که با سایر دانش آموزان دوست شود و همیشه توی لاک خودش است، نگران بود و خواستار حل مشکل دخترش شده بود.

حس انسان دوستان و مقتضیات شغل اینجانب ایجاب می کرد که نسبت به حل این مشکل باید احساس وظیفه نموده و تمام سعی و فکر خود را بکار انداخته تا مشکل این دانش آموز را حل کنم …

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم حرفی وکم رویی در  فاطمه را برطرف کنم؟ بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!