no-img
مدرسه فایل

دانلود طرح تعالی 1401-1400 معیار محور(7 معیار)


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود طرح تعالی 1401-1400 معیار محور(7 معیار)
zip
اکتبر 6, 2020
50000 تومان
50000 تومان – خرید

دانلود طرح تعالی 1401-1400 معیار محور(7 معیار)


دانلود طرح تعالی 1401-1400 معیار محور(7 معیار)(7 معیار)سال 1400-1401 می باشد که با طراحی زیبا در قالب دو فایل word_xleقابل ویرایش و در حجم 130 صفحه از وبسایت مدرسه فایل قابل دانلود می باشد

فایل مدیریت تعالی متوسطه مدرسه محور  : 130 صفحه(مبتنی بر 7 معیار) word-exle

برنامه سالانه دبیرستان.. دوره ….. در راستای مدرسه محوری «مدرسه¬ای منطبق بر سند تحول بنیادین ودر طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی»ناحیه /منطقه …………..- استان ………….
سال تحصیلی 1400-1401

صورتجلسه تصویب برنامه سالانه مدرسه مهر در شورای مدرسه
بسمه تعالی
نظر به ماده 5 آیین نامه اجرایی مدارس، برنامه سالانه مدرسه …….مهر…………..با مشارکت کلیه کارکنان مدرسه در راستای سیاست مدرسه محوری و توجه متوازن به ساحت های تعلیم و تربیت تهیه و به تصویب اعضای شورای مدرسه رسید.
نام و نام خانوادگی و امضای اعضای شورای مدرسه

فصل سوم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش:
بیانیه مأموریت
وزارت آموزش و پرورش مهم ترین نهاد تعلیم و تربیت رسمی عمومی، متولی فرآیند تعلیم و تربیت در همه ساحت های تعلیم و تربیت، قوام بخش فرهنگ عمومی و تعالی بخش جامعه اسلامی بر اساس نظام معیار اسلامی، با مشارکت خانواده ، نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی است. این نهاد مأموریت دارد با تأکید بر شایستگی های پایه، زمینه دستیابی دانش آموزان در سنین لازم التعلیم طی ١٢ پایه تحصیلی )چهار دوره سه ساله ( به مراتبی از حیات طیبه در ابعاد فردی، خانوادگی، اجتماعی و جهانی را به صورت نظام مند، همگانی، عادلانه و الزامی در ساختاری کارآمد و اثربخش فراهم سازد. انجام این مهم نقش زیرساختی در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی خواهد داشت.

درطرح تعالی مدیریت کیفیت مدار با محوریت سند تحول بنیادین  و برنامه درسی ملی، مشاركت همه كاركنان ، دانش آموزان و اولیاء در ادره آموزشگاه یکی ازمهمترین اهداف میباشد. بالا بردن کیفیت آموزش به موازات پیشرفت های علمی روز و فناوری های نوین  و داشتن دانش آموزانی فعال و جویای علم وحتی فراتر از این تولیدکننده علم از دیگر اهداف مهم این طرح است.

در این راستا مدرسه نهادی خودارزیاب است و هرماهه غربالگری شده و نقاط ضعف شناسایی می شود و از دیگر سو سعی در تقویت نقاط بهبود می شود.  فارق التحصیلان این  آموزشگاه دارای بالندگی  واعتماد به نفس خواهند بود.

علائق دانش آموزان جهت همکاری در ایجاد نظم در آموزشگاه و همزمان ایجاد نشاط و پاکیزگی شناسایی شده و مدیر و کارکنان جهت استاندارد سازی محیط آموزشی و اداری مدرسه  برنامه ریزی مناسبی را اجرا می کنند

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (تلگرام : madresehfile@)

لینک خرید فایل

50000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!