no-img
مدرسه فایل

دانلود صورتجلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر مدرسه


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود صورتجلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر مدرسه
امتیاز 1.50 ( 2 رای )دانلود صورتجلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر مدرسه">
zip
اکتبر 8, 2020
10000 تومان
10000 تومان – خرید

دانلود صورتجلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر مدرسه


دانلود صورت جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر مدرسه کاملترین فایل صورتجلسات مدیران و معاونان مدارس خصوصا مربیان و معاونان پرورشی که نیازمند صورتجلسات کامل شورای امر بمعروف و نهی از منکر بصورت کاملا آماده و نوشته شده می باشند فرهنگی گرامی پکیج کامل صورتجلسات شورای امربمعروف و نهی از منکر در وبسایت مدرسه فایل تهیه و تدوین شده است و با نهایت دقت توسط تیمی از مدیران برتر کشوری در یک گرد همایی مهم این صورتجلسات را تدوین و جهت دانلود در وبسایت فایل مدرسه قرار داده اند

نام فایل: صورتجلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر مدارس+گزارش عملکرد
فرمت فایل: word و قابل ویرایش(صورتجلسات + ضمایم)
تعداد صفحات فایل: 23 صفحه
شرح مختصر فایل

گروه یادآوران معروف در مدارس یعنی چه؟ گروه­های یادآوران معروف در چهارچوب اهداف ذیل در مدارس، تشکیل و فعالیت می­ کند که مدیر وبسایت مدرسه فایل بطور دقیق به شرح آن خواهد پرداخت وظایف گروه یا شورای امر بمعروف و نهی از منکر مدارس چیست؟

1)بسط و گسترش فرهنگ تربیتی امر به معروف و نهی از منکر
2)افزایش مشارکت معلمان/مربیان و دانش اموزان در اجرای فرائض شرعی و اخلاقی
3)ارتقاء سطح دانش، مهارت و توانمندی دانش اموزان در اجرای تذکر لسانی
4)ایجاد شرایط معروف و از بین بردن شرایط منکر در مدرسه و خانواده
5)ترویج، تبلیغ و اهتمام لازم نسبت به احترام به ارزش های دینی و هنجار های جامعه اسلامی
5)اولویت دادن به ترویج و تبلیغ معروف بطور جدی بر اساس آموزه های دینی

راهنمای عمل به امر بعروف و نهی از منکر در مدارس:

1-شورای امر به معروف و نهی از منکر مدرسه موظف است زمینه لازم را برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه و متعاقب آن در خانواده با انجام اقدامات زیر فراهم آورد، به گونه ای که حمایت و مشارکت همه جانبۀ مسئولان مدرسه و اولیای دانش­آموزان را جلب نماید که طی آن در هر گروه یادآور حداقل ۱۰ دانش­آموز عضویت دارند و حتی­المقدور اعضای گروه از کلاس­ها و پایه­های متفاوت انتخاب می­شوند

2-دعوت از شخصیت­های فرهنگی و علمی برای تبیین اهداف و اجرای طرح یادآوران؛ شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای مدرسه برای هر گروه یادآور، یکی از معلمان/مربیان علاقه­مند را به منظور نظارت بر اقدامات گروه انتخاب میکند و گروه، زیر نظر وی به تذکر لسانی و ایجاد شرایط معروف و از بین بردن شرایط منکر در مدرسه اقدام خواهد کرد.

3-معلمِ/مربیِ مسئول از میان یادآوران یک نفر را با مشارکت دیگر اعضا به عنوان سرگروه انتخاب می­نماید و مسئول هر گروه جهت اتخاذ تصمیم مناسب، نتایج اقدام­ها را به طور مستمر در شورا مطرح می­نماید.طرح موضوع در شورای معلمان و انجمن اولیا و مربیان و جلب مشارکت ایشان؛هماهنگی لازم با شورای منطقه در پیشبرد فعالیت­ها انجام گیرد.

4-شورای مدرسه موظف است قبل از فعالیت اجرایی تذکر لسانی نسبت به برگزاری کلاس های اموزشی ویژۀ اعضای گروه یادآور و خانواده­های دانش اموزان مدرسه اقدام نماید. معروف­ها و منکر های مدرسه شناسایی و درضورای امر به معروف و نهی از منکر مدرسه اولویت ­بندی شود.

5-رئیس شورا نسبت به اعلام شروع مرحلۀ اجرایی طرح و معرفی گروه های یادآور در مراسم آغازین مدرسه و سایر برنامه های عمومی اقدام کند. دانش ­آموزِ یادآور، موظف است در چارچوب اموزش های ارائه شده و موضوع اعلام شده توسط شورا فقط تذکر دهد و از هرگونه اقدامی فراتر از تذکر لسانی جداً پرهیز نماید.

6-دانش ­آموزِ یادآور باید فردی مؤدب، درس خوان، باانضباط، با انگیزه و علاقه­مند باشد و در بین دانش­آموزان از وجاهت برخوردار باشد و در درجه اول رفتار او الگو باشد. انجام تبلیغات محیطی در سطح مدرسه؛شورای امر به معروف و نهی از منکر مستندسازی فعالیت­های صورت گرفته؛

10000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!