no-img
مدرسه فایل

دانلود مقاله عوامل مؤثر در پرخاشگری دانش آموزان مقطع متوسطه


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود مقاله عوامل مؤثر در پرخاشگری دانش آموزان مقطع متوسطه
zip
فوریه 21, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود مقاله عوامل مؤثر در پرخاشگری دانش آموزان مقطع متوسطه


ما در اینجا بهترین مقاله در‌مورد عوامل مؤثر در پرخاشگری دانش آموزان مقطع متوسطه در تعداد صفحات 37 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب برای شما عزیزان قرار دادیم.
جهت مطالعه و دانلود این مقاله در مورد عوامل مؤثر در پرخاشگری دانش آموزان مقطع متوسطه ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله عوامل مؤثر در پرخاشگری دانش آموزان مقطع متوسطه را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:عوامل مؤثر در پرخاشگری دانش آموزان مقطع متوسطه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

بیان مسئله

با توجه به اهمیت موضوع  پرخاشگری مخصوص در نوجوانان که می توانند سدی در راه تحصیل تربیتی و حتی زندگی سالم آینده آنان باشد و اینکه اعمال و رفتار دانش آموزان پرخاشگر موجب آزار و اذیت هم خود و هم دیگر انش آموزان می شود. این موضوع در روابط اجتماعی آنها با یکدیگر نیز تاثیر می گذارد.اگر این مسئله حل نشود در آینده نه تنها برای خود فرد بلکه برای جامعه نیز مضراتی به وجود می آورد.لذا برای برطرف کردن این مشکل باید عوامل به وجود آورنده آن شخصیت فرد پرخاشگر و نحوه مقابله با او شیوه ها ی یشگیری و درمان را شناخت و در بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.

با توجه به اینکه پرخاشگری رفتار تهاجمی است که به قصد صدمه یا آسیب رساندن به دیگران است و از روی قصد و عمد نیز می باشد.مشخص است که چنین افرادی در روابط اجتماعی خود با دیگران مشکل خواهند داشت. این افراد به صورت غیرعادی خودخواه،سنگدل،دارای انگیزه مفرط به عمل خلاف و دروغگو هستندو هیچ احترامی نسبت به حقوق دیگران قائل نیستند. برای به دست آوردن خواسته های خود با خشونت نسبت به اطرافیان موانع را از سر راهشان برمی دارند…

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت مقاله عوامل مؤثر در پرخاشگری دانش آموزان مقطع متوسطه بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!