no-img
مدرسه فایل

دانلود ابتکار ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود ابتکار ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب
zip
مارس 2, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود ابتکار ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب


جهت دانلود فایل ابتکار با عنوان ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب با مشخصات 26 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش با ما همراه باشید.ما در مدرسه فایل بهترین و با کیفیت ترین فایل ها را با قیمت بسیار مناسب قرار میدهیم پس با اطمینان کامل بهترین فایل ابتکار ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب را از اینجا دانلود کنید.جهت مطالعه و دانلود فایل ابتکار در مورد ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:ابتکار ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

مقدمه

ترکیبات عمده شیر را آب، چربی، پروتئین، لاکتوز(قند شیر)، ویتامین ها و مواد معدنی تشکیل می دهند. شیر یک ترکیب مغذی و کامل می باشد. شیر به عنوان دارو در اغلب نوشته های باستانی و در طب قدیم از شیر به عنوان دارو در درمان بعضی بیماریها یاد شده است. امروزه نیز این عقیده وجود دارد که شیر بهترین غذا برای بیماران می باشد. به علت سهل الهضم بودن این ماده آن را همواره در رژیم تغذیه ای بیماران قرار داده و مصرف شیر در برنامه غذایی روزانه اکثر افراد جامعه توصیه می شود.

کلسیم یکی از مهمترین ترکیبات معدنی مغذی می باشد و باید از طریق غذا وارد بدن انسان شود. کلسیم نقش اساسی در استحکام استخوان ها و سلامت دندانها دارد. از دیگر فواید کلسیم می توان به نقش آن در انقباض ماهیچه ها، لخته شدن خون، انتقال پیامهای عصبی نام برد. هر لیوان شیر (۲۵۰ میلی لیتر) حدود ۳۱۵ میلی گرم کلسیم دارد که ۳۰ درصد کلسیم روزانه مورد نیاز بدن انسان را تأمین می کند.

بنابراین مصرف روزانه سه لیوان شیر می تواند نیاز بدن به کلسیم را کاملاً مرتفع سازد. جذب کلسیم در بدن به عوامل خاص بستگی دارد. برای مثال تعادل کلسیم با فسفر اهمیت زیادی در جذب کلسیم دارد به این دلیل مصرف قرص های کلسیم بدلیل داشتن کلسیم غیربیولوژیک از جذب مناسبی برخوردار نمی باشند. بر اساس آمار موجود در خوشبینانه ترین حالت سرانه مصرف شیر در کشور ما حداکثر به ۸۰ کیلوگرم می رسد و این در حالیست که میانگین سرانه مصرف جهانی شیر بسیار بیشتر از این مقدار است. حتی این رقم درکشورهای اروپایی به ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم در سال می رسد. مصرف سرانه پائین شیر در ایران می تواند در تمام شئون زندگی مردم کشور تأثیرگذار باشد. به عبارت دیگر مردم ایران به لحاظ برخورداری از سلامتی، رفتار تغذیه ای مناسب، میزان بهره وری در کار و … به همین نسبت از متوسط جهانی عقب هستند و به همین نسبت هم به سوء تغذیه و بیماریهایی نظیر پوکی استخوان، بیماریهای قلبی، عروقی، بیماریهای گوارشی، فشار خون و البته کوتاهی قد مبتلا هستند. با توجه به سرعتی که جامعه جهانی در مسیر توسعه یافتگی در پیش گرفته به نظر می رسد اگر برای رفع این کمبود چاره ای اندیشیده نشود، در آینده نه چندان دور، مشکلات زیادی دامنگیر کشورمان شود

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل ابتکار ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!