no-img
مدرسه فایل

دانلود ابتکار چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود ابتکار چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی
zip
مارس 1, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود ابتکار چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی


با دانلود فایل ابتکار با عنوان چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی با مشخصات 22 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش در خدمت شما هستیم.ما در مدرسه فایل بهترین و با کیفیت ترین فایل ها را با قیمت بسیار مناسب قرار میدهیم پس با اطمینان کامل بهترین فایل ابتکار چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی را از اینجا دانلود کنید.جهت مطالعه و دانلود فایل ابتکار در مورد چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:ابتکار چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

برای ایجاد خلاقیت، هوش، استعداد، مهارت و تلاش لازم است؛ اما کافی نیست. انگیزه درونی نیز باید به آنها اضافه شود تا خلاقیت شکل گیرد. ما باید برای کودکانمان فرصتهایی را به وجود بیاوریم و مهارتهایی را به آنها آموزش دهیم تا استعدادهایشان را گسترش دهند و این محقق نخواهد شد مگر اینکه بین مهارتها و علایق آنها وجه مشترکی را بیابیم و آنها را رشد دهیم.در روش آموزش سنتی که مبتنی بر یادگیری مطالب بدون تفکر و توجه به معنی آن است، هنرجویان به گونه ای تربیت می شوند که بدون توجه به چگونگی ارتباط مطالب و بدون تفکر، برای به دست آوردن نمره خوب آنها را می آموزند. اما این نوع آموزش و یادگیری برای انجام یک کار خلاق، واقعاً بی فایده است.» شیوه های سنتی با ساختار انعطاف ناپذیر و محدودیت زیادی که برای هنرجویان قائل می شود، همچنین با تکیه بر انتقال معلومات و محفوظات، امکان هر گونه رشد فکری، ابتکار و اکتشاف را از یاد گیرنده سلب می کند. چنانکه هنرجو نمی تواند بین آموخته هایش و مسائل بیرونی ارتباط برقرار کند در حالی که سبک آموزش و پرورش باز یا روش فعال تدریس با دادن آزادی به هنرجو و عدم نظارت دائمی بر کارها و برنامه ها به او فرصت می دهد تا به جست وجو و کشف مسائل بپردازد. بدین ترتیب هنرجو خود در فرآیند یادگیری دخیل می شود و انگیزه های درونی و به دنبال آن امکان بروز خلاقیت در او افزایش می یابد..

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل ابتکار چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!