no-img
مدرسه فایل

دانلود ابتکار کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود ابتکار کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق
zip
مارس 3, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود ابتکار کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق


بهترین فایل ابتکار با عنوان کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق با مشخصات 26 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش را فقط و فقط از سایت ما دانلود کنید.ما در مدرسه فایل بهترین و با کیفیت ترین فایل ها را با قیمت بسیار مناسب قرار میدهیم پس با اطمینان کامل بهترین فایل ابتکار کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق را از اینجا دانلود کنید.جهت مطالعه و دانلود فایل ابتکار در مورد کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:ابتکار کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

مقدمه

بسیاری از دانش آموزان به دلایل گوناگون از جمله شیوه تدریس دبیر، تجربه های ناموفق، فشارهای والدین، کم تمرینی و دشواری در یادگیری مفاهیم ریاضی چنان از این درس دچار ترس و استرس می شوند و از خود مقاومت نشان می دهند که گاهی ساده ترین اعمال ریاضی را هم نمی توانند انجام دهند.در حالی که امروزه با توجه به تسلط رشته ریاضی بر علوم و تکنولوژی جدید، ضرورت بیشتری برای یادگیری این علم و فهم و درک قوانین آن حس می شود. از این رو آنچه دبیران نیاز به دانستن آن دارند، ساده سازی در مفاهیم، تاکید بر مبانی اولیه علم ریاضی و ارائه تمرین ها و مثال های گوناگون است. استرس ریاضی موجب ضعف فرآیندهای ذهنی برای انجام عملیات ریاضی، منفی نگری و سردرگمی دانش آموزان می شود. این گروه با اجتناب از کلاس ریاضی، ناتوانی در انجام ارزشیابی های ریاضی و استرس و تشویش فراوان از یادگیری این درس طفره می روند. این تصور که استعداد ریاضی مادرزادی است یا پسرها نسبت به دخترها عملکرد بهتری در درس ریاضی دارند و یا درس ریاضی درس منطق است، نه درس خلاقیت موجب عقب نشینی و مقابله برخی از دانش آموزان از یادگیری علم ریاضی می شود.

متأسفانه به رغم جدی بودن تأثیر عوامل روانی و هیجانی بر عملکرد علمی افراد، به ویژه در علوم پایه واز جمله ریاضیات ، مطالعه در خور توجهی در این باره به زبان فارسی موجود نیست. در حالی که شناخت و کنترل عوامل ( درونی و بیرونی ) پیش برنده یا بازدارنده فراگیران در میدان فعالیت های ریاضی مورد توجه والدین، مربیان و پژوهشگران است .

تغییر حالت های روانی و برانگیختگی ها ی آشکار فراگیران در مقابله با وضعیت های مختلف آموزشی و یادگیری ریاضیات، به پژوهشگران آموزش ریاضی را مصمم تر می سازد تا تأثیرات هیجانی و برانگیختگی های روانی را بر رفتار ریاضی یادگیرنده ها – خواه دانش آموز یا دانشجو – شناخته و برای کنترل علمی و عملی آن در پی چاره بر آیند

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل ابتکار کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!