no-img
مدرسه فایل

دانلود ابتکار خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود ابتکار خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور
zip
مارس 2, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود ابتکار خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور


با دانلود فایل ابتکار با عنوان خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور با مشخصات 31 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش در خدمت شما هستیم.ما در مدرسه فایل بهترین و با کیفیت ترین فایل ها را با قیمت بسیار مناسب قرار میدهیم پس با اطمینان کامل بهترین فایل ابتکار خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور را از اینجا دانلود کنید.جهت مطالعه و دانلود فایل ابتکار در مورد خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:ابتکار خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

بیان مساله

آموزش و پرورش، بیش از هر زمان دیگری به عنوان رکن اصلی توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه قلمداد می شود و به منزله قدرتمندترین ابزار شکل دهی آینده و شیوه ای برای درک و تسلط بر تغییرات، پایداری و تداوم تاریخ و فرهنگ به شمار می رود که نقشی محوری در افزایش ظرفیت وتوان تولیدی جامعه ایفا می کند. این موضوع، برای جوامع پویا که خواهان تغییرات اساسی و بنیادی هستند، به خوبی پذیرفته شده است. لیکن در بررسی و نگاه به درون نظام آموزشی، ضمن آنکه باید نوعی نگرش نظام مند داشت، می توان نقش معلم را ممتاز نمود. با عنایت به دلایل بی شمار، معلم و دانش آموز به عنوان دو قطب محوری آموزش و پرورش، مطرح می شوند و نقش معلم همانا ایجاد انگیزه، هدایت و تشویق یادگیرندگان به یادگیری است تا در پرتو راهنمایی های داهیانه و فکورانه وی، دانش آموزان، خود راهنمای خویش شوند. بنابراین می توان بر این نکته به جد تأکید کرد که کیفیت و قابلیت های معلمان شاغل در نظام آموزشی، آیینه تمام نمای کیفیت آموزش و پرورش می باشد.

پیش از آن‏که سخن را به پایان ببرم، به نظریه سیستمی استناد می‏جویم و کلام را به آخر می‏رسانم. براساس نظریه سیستمی، جامعه یک سیستم بزرگ است که مدرسه،خانواده، مراکز تربیت معلم، جو حاکم بر مدرسه،تشکل‏های دانش‏آموزی و… زیرمجموعه‏های آن به شمار می‏آیند. این زیرمجموعه‏ها که هریک به نوبه خود سیستمی کوچک‏تر تلقی می‏شوند، نه مستقل از یکدیگر بلکه باهم درتعامل‏اند.آن‏ها می‏توانند هماهنگ باشند و فعالیت‏های یکدیگر را تقویت نمایند یا در کار هم اختلال‏ ایجاد کند. بر این اساس، معلم زمانی می‏تواند نقش تربیتی خود را به خوبی ایفا کند که‏ میان رفتارها، هنجارها و نظام ارزشی او و هنجارهای سایر خرده سیستم‏های درون‏ جامعه هماهنگی وجود داشته باشد؛ یعنی، دیگر خرده سیستم‏ها نقش تربیتی او را خنثی‏ نکنند و این مسأله‏ای است که جامعه در کل باید به آن بیندیشد. از این ‏رو ساده‏اندیشی‏ است اگر انتظار داشته باشیم که معلم می‏تواند مستقل از تأثیر سایر خرده سیستم‏ها نقش‏ خود را به خوبی ایفا کند. این نقش بدون شک در گرو هماهنگی میان همه عواملی‏ است که در امر تربیت دخیل و مؤثرند.

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل ابتکار خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!