no-img
مدرسه فایل

دانلود ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی
zip
مارس 2, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی


با دانلود فایل ابتکار با عنوان کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی با مشخصات 29 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش در خدمت شما همکاران هستیم.ما در مدرسه فایل بهترین و با کیفیت ترین فایل ها را با قیمت بسیار مناسب قرار میدهیم پس با اطمینان کامل بهترین فایل ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی را از اینجا دانلود کنید.جهت مطالعه و دانلود فایل ابتکار در مورد کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

مقدمه

به عقيده بسياري از كارشناسان شايد آموزش خيلي سخت نباشد، اما آنچه كار معلمي را سخت و پرمشقت مي‌كند ايجاد فضاي آموزش و يافتن شيوه‌هاي مناسب براي جلب و جذب دانش‌آموزان است.

بايد پذيرفت كه استعداد افراد با يكديگر فرق دارد و راه‌هاي يادگيري نيز متفاوت است. برخي دانش‌آموزان بسيار بااستعدادند و سريع ياد مي‌گيرند و برخي نياز به كار و تمرين بيشتري دارند.  مهم اين است كه معلم چگونه در ذهن دانش‌آموز جاي بگيرد.

به همين دليل است كه افراد با وجود تحصيلات و آگاهي و سطح علمي بالا در موقع استخدام به كار به منظور تدريس مورد انتخاب و گزينش واقع مي‌شوند و با آنها مصاحبه مي‌شود. قدرت كنترل و به دست‌گيري كلاس از هنر‌هاي معلمان است. تن و لحن صداي معلم موثر است. معلم بايد بداند چه مواقعي تن صداي خود را بالا و پايين ببرد تا توجه دانش‌آموزان را جلب كند. چنانچه دانش‌آموزان در كلاس احساس آرامش نكنند، زحمات معلمان گرامي به بار نخواهد نشست. نحوه رفتار گفتار و حتي نگاه معلم در اين باره تاثير ويژه‌اي دارد. اگر جو اضطراب و تحكيم بر كلاس حاكم باشد يا در مقابل هيچ كنترلي نباشد و كلاس خسته‌كننده شود، دچار هرج و مرج شده و در نهايت به عدم توجه به مطالب ارائه شده مي‌انجامد.

مي‌توان دانش‌آموزان نافرمان و بازيگوش را با دادن مسووليت‌هاي گوناگون نظير كنترل تكاليف، حضور و غياب، توزيع و جمع‌آوري برگه‌هاي امتحاني و ارتباط با دفتر مدرسه تحت كنترل درآورد

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت فایل ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!