no-img
مدرسه فایل

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به تربیت جنسی و اخلاقی در دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم؟


مدرسه فایل
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به تربیت جنسی و اخلاقی در دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم؟
zip
فوریه 23, 2021
8000 تومان
8000 تومان – خرید

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به تربیت جنسی و اخلاقی در دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم؟


فرهنگی عزیز اگر میخواهید بهترین اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم به تربیت  جنسی و اخلاقی در  دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم؟ را با قیمت بسیار مناسب دانلود کنید ما این فایل را پیشنهاد میکنیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم به تربیت  جنسی و اخلاقی در  دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم با مشخصات 36 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم به تربیت  جنسی و اخلاقی در  دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم به تربیت جنسی و اخلاقی در  دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:36 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

معلمان  نقشی موثر در پرورش رفتارهای جنسی سالم دانش آموز انشان به عهده دارند . آنان باید سعی کنند با شناخت مراحل رشد جنسی کودکان و نوجوانان ، واقعیت‌های ظریف و آداب تربیتی مرسوم فرهنگ و جامعه‌ی خود را به دانش آموزانشان منتقل کنند . آموزش‌های زود هنگام و ناشیانه‌ی مسایل جنسی به کودکان و نوجوانان گاه آنان را چنان دچار دلهره و اضطراب می‌کند که اصول بهداشت روانی خانواده را خدشه‌دار می‌سازد . از طرف دیگر ، اگر این آموزش‌ها دیر هنگام ، نا کافی و غیر واقعی باشند ، نمی‌توانند مفید واقع گردند . اگر  معلمین  بتوانند به پرسش‌ها و کنجکاوی‌های جنسی دانش آموزان خود پاسخ‌های مناسب و سنجیده بدهند ، می‌توانند مانع از انحراف فکری ، سرکوب جنسی و مخفی کار آنان شوند .

بچه‌ها هنگام تولد ، دارای جنسیت دختر یا پسرند ، جنسیتی که می‌تواند متاثر از نگرش‌ها ، دیدگاه‌ها و برداشت‌های متفاوت افراد جامعه باشد . والدین و برداشت‌های متفاوت افراد جامعه باشد . معلمین می‌توانند با برقراری رابطه‌ای دوستانه ، توام با اعتماد و احترام ، درباره‌ی مسایل و موضوعات مختلف ، از جمله امور جنسی ، اطلاعات و آگاهی‌های لازم و صحیح به آن‌ها بدهند . آنها می‌توانند از این طریق با افکار ، احساسات و هیجانات جنسی دانش آموزانشان به صورت فعال و پویا آشنا باشند و مبانی ارزشی خود را به تدریج در آن مستحکم سازند . توصیه‌هایی که معلمان به دانش آموزانشان (چه دختر و چه پسر) می‌کنند ، باید در برگیرنده‌ی اطلاعات و دانسته‌هایی درباره‌ی روابط انسانی ، هویت جنسی ، رعایت مسایل بهداشتی ، مهارت‌های زندگی ، ارزش‌ها و اخلاقیات انسانی ، بیان احساسات و نیازها ، تصمیم‌گیری‌های مسئولانه و حفظ و افزایش عزت‌نفس آنان باشد .  هر چقدر معلمان از نقش‌های جنسیتی خود رضایت و خشنودی بیش‌تری داشته باشند ، بهتر می‌توانند دیدگاه‌ها و هویت خود را به دانش آموزانشان نیز انتقال دهند و الگویی شایسته برای آنان باشند . دانش آموزان نیازمند شرایط و موقعیت‌هایی‌اند که بتوانند مهارت‌های اساسی زندگی را بر اساس اصل احترام گذاشتن به اخلاقیات و دیدگاه‌های خانوادگی بیاموزند و تجربه کنند .   بنده در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم به تربیت  جنسی و اخلاقی در  دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم…

فرهنگی گرامی شما الان در صفحه پرداخت اقدام پژوهی چگونه توانستم به تربیت  جنسی و اخلاقی در  دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم بصورت ورد در  بزرگترین وبسایت فرهنگی کشور(مدرسه فایل) هستید چنانچه با خرید اینترنتی آشنا نیستید یا قبل از خرید نیاز به راهنمایی و دیدن نمونه کار و اطمینان از کیفیت و پاسخگویی ما هستید در (ایمیل-سروش-تلگرام) ما پیغام بگذارید حداکثر زمان پاسخ دهی ما در حالت معمول 10 ثانیه می باشد

تضمین خرید در وبسایت مدرسه فایل(با مدیریت تیم فرهنگی)

مفتخریم که هفت روز هفته 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (سروش-تلگرام : darsifile@)

لینک خرید فایل

8000 تومان – خرید


برچسب‌ها :
, , , , , , , , ,
adsads

درباره نویسنده

نگار رفیعی 3718 نوشته در مدرسه فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!